Freitag, 20. Februar 2009

Virtuaal vs. Reaal

Otsustasin hakata ID-kaardi aktiivkasutajaks.

Teadsin, et minu arvutis peaks olema kõik eeldused selle kasutamiseks olema loodud.
Proovisin oma sinist isikutunnistust piki ja lapiti arvutisse toppida, aga ei midagi. Kirjutatakse aga, et mul on puudujääke. Viimases hädas helistasin asutuse IT-meestele. Et tegu oli kodaniku murega saadeti mulle päris praktikant. Postikulusid ei olnudki.

Tuli kohale, installis, reinstallis, proovis oma ID-d, siis minu ID-d, helistas ja helistas veelkord. Viimaks haaras minu armsa väikse protsessorikesekese kaenlasse ja jooksis minema.
Mina jäin kurva pilguga pimedat kuvarit vaatama.

Mõne aja pärast helistati ja öeldi, et minu arvuti olla suures veeuputuses (kui kahe korruse vahel toru lõhkes ja Airbusi arvutis veetase 2 cm tõusis) kannatada saanud. Minu arvutis on Oksü. Esialgu lubati emaplaat ära vahetada, siis aga leiti, et puhastamisest piisab. Praegu tõenäoliselt poisid vatitupsudega minu arvuti soolikates.

Tööd teha ei saa.

2 Kommentare:

maailmaparandaja hat gesagt…

aga blogi saab ilma arvutita edukalt kirjutada. Ma olen seda ka enda puhul täheldanud

VU hat gesagt…

Sinnani ei küüni mu võimed, ega tahe ma kahtlustan.