Montag, 23. Februar 2009

Samal ajal kui teised lõbusasti pidu panid.
Libedakoolitus: loeng, sõit ja rada.
Loeng: 8. 30 hommikul.
Natuke hirmutamise videosid nagu ikka. Pikapeale hakkavad sellised asjad effekti kaotama. Muuhulgas läks ka jutt majanduslanguse peale. Trahvide ja nendest mööda hiilimise peale.
Sõit: 1 tund.
- Sõidate?
- Ei.
- Miks?
- No olgu, ametiautoga olen sõitnud vahepeal. Automaatkäigukast.
- Miks te siis automaatkäigukastiga koolitust ei tee?
- Ei taha.
- Pabistate?
- Alati. Te peaksite ka.
Nohises vaikselt kõrval. Nõu ei andnud. Sõitsime läbi kahe ringi ja Annelinna ringi kaudu rajale. Mingi moment ütles: "Pole ju väga vigagi." Mulle pole kohe tükk aega, kui üldse kunagi, nii hästi öeldud. Keskmised näitajad olid 35 km/h ja 7,3l/100km.

Libedarada: 16 kuni pimedate öötundideni välja.
Põdrast sain päris hästi mööda põigatud, nii pidurdamisega kui ilma. Kurvi võtmine tuli algul välja, hiljem aga üldsegi mitte, nii et nullis isegi algse arusaama. Polnud ka õpetaja kommentraarist - mine häbene - kuigi palju kasu. Kurb. Viimasest harjutusest targemaks ei saanud. Kurvist väljasõit on garanteeritud.

Õpetajate Lustimasinaga sain linna.
Kodus käisin dušši all, kahtlustan, et ma kukkusin ja lõin pea ära, sest kui ma vannitoast väljusin oli kell vist pool 12, mida ta minu arvates poleks pidanud olema (kooma?). Aga eks see ole järgmise kuu veearvest näha.

1 Kommentar:

Saila hat gesagt…

püänt on hiilgav!
" ..kooma? - eks see ole jrgm kuu veearvest näha :)))