Donnerstag, 19. Februar 2009

Mina olengi rikas.

Selleks pidi vist olema 3. põlve rikas, et hakata annetusi tegema. Tuleb välja, et mina nagu oleks. Juba tegelen annetustega.
Ei koondata, karistatakse neid, kes kohal. Suurendatakse töömahtu (varsti kutsun teid tööjuurde soolaleivale. Üüri raha jääb alles. Yess!) ja vähendatakse palku "vabatahtlikuse" alusel, määramata ajaperioodiks.
Palju õnne mulle - veri ninast välja!
Aga koondamist ei ole - juhhhuuu!!!
Näis, mis saama hakkab. Vabatahtlikke ei ole, siis äkki koondatakse mind ikka ära. Või installitakse minu arvutisse riigiannetuse programm. Mul juba enesejälituse oma on. Mõõnus.

2 Kommentare:

kõige laisem laiskloom hat gesagt…

nii käibki.. kolmveerandi võrra tööd juurde ja veerand palka vähemaks.. velkamm tu estooniaaa...

tb hat gesagt…

peamine ongi tunda rõõmu väikestest pisiasjadest...