Dienstag, 11. März 2008

Veel viimaseid tegemisi

Säuksuga käisime eile õhtul shoppamas. Kui on näha, et inimene midagi osta tahab, olen ma väga hea shopingu kaaslane. Säuksule saime rohelise jaki ja suvised püksid. Mina proovisin punast nahka selga – mootorratas ja põkk jäid puudu. Praeguse seisuga olen otsustanud, et kuigi asi kõige hullem välja ei näinud, tuleks tibilusest ikka puudu.

Hommikut alustasin linnavalitsusest abmeld*imisega. See oli märksa lihtsam kui anmeld'imine. Linnuke kirjas.

Täna jooksin mööda Campust** ja proovisin internetist veel viimaseid pabereid välja trükkida. Algul paistis küll ilmvõimatu. Lõpuks maandusin õnnetu näoga International Office’i ukse taga. Sain väljatrüki ja isegi allkirja ja templi, millest ma ei osanud unistadagi, pluss koopia. Sellega peaks ka siis nüüd korras olema.

Kingi otsinguil käisin veel. Ei saa ikka kõike, mida otsid. Kurb.
Homseks ostsin aga veini ja juustu. Tõenäoliselt

1) läksin mõlemaga alt.
2) on üks kahest või mõlemad homseks kellegi poolt lihtsalt pintsli pistetud.
3) pean ise kuival püsima, sest vaja lennule jõuda.
Kui uued julgevad ses suhtes piriseda, siis oodaku nad ainult ... veini traditsioonidega maa - kus teie tervitusveinid on?

Zombie zones toimuvad kummalised ettevõtmised: killu hunnik külmkapi ees laseb oletada, et üks Simpsonite tass on surma saanud ja keegi on ühinenud advokaadihakatise kampaaniaga "Kartul koduloomaks".

Kodustelt sain e-maili.

*Välja- ja sissekirjutus
** Mõeldud kui ülikooli linnak

1 Kommentar:

Unistaja hat gesagt…

Veelkordsed õnnesoovid (loodan, et minu tänane varasem õnnesoov jõudis ikka kohale, sinu kaart on otsustatud küll vist läbi Alaska saata... peaks hakkama pakkumisi tegema, et kumba ma enne näen, kas sind või kaarti).