Mittwoch, 5. März 2008

... päev, mil ma enda vastu hea olin.

Vastavalt Jupijumala soovitusele käisin enne pangakonto sulgemist poes. Infoks: Plaan ei läinud läbi.

Tore on aga seegi, et konto sulgemine võrdlemisi valutult möödus. Tundsin end nagu tõeline VIP – minu järel jooksid rahvamassid, kes aga autogramme nõudsid. Neil vedas, et ma nii kaua kassa sabas passima pidin. Aga konto sulgemise koha pealt iseenesest ei nurisetud. Lipikut, mille alusel ma oma raha kätte pidin saama vaadeldi küll kahtlustava pilguga mõlemalt poolt nagu oleks see võltsitud olnud. Tegelikult oli allkiri puudu.

Bussiga koju sõites juhtusin kuulma järgmist marru ajavat lauset: “Du musst fest halten – wenn die Bus bremst kannst du fallen!“* Lase laps istuma, kui sul tast kahju on – ära õienda ta kallal!

Kodus oli maja lukus … ja rahvast täis. Arusaamatu. Zombie zone?

*Sa pead kinni hoidma - kui buss pidurdab, võid kukkuda.

3 Kommentare:

Unistaja hat gesagt…

Hea, et nad seal pangas sellised naljaninad ei ole, nagu mõned piletikontrolörid rongis on, vastasel juhul oleks selle allkirja puudumise tõttu saanud nad sinu arvelt nalja nabani.

VU hat gesagt…

Tegelikult on rongiga veel hullem:
Nad võivad küsida, et sa keeraksid oma pea isikuttõendavadokumendi pildil olevaga sama nurga alla.

Unistaja hat gesagt…

Hea veel, et samu riideid ei nõua, nagu pildi peal.