Mittwoch, 5. März 2008

Ood millele?

Mu kallis ………! Sa oled erakordne! Sa väärid eraldi sissekannet! Sa oled nii sügavasisuline, et välismaalaste mõistus Sinuni ei küüni! Sa sobid iga riietusesemega! Sa ei karda teistest erineda - vastupidi! Sa oled silmapaistev! Sa ei ole ehk moekas, aga Sa oled omane! Sa oled enneolematu! Sa oled pimestavalt ilus! Isegi nöör, mille otsas Sa ripud, on ilus! Oo - ja kuidas Sa ripud…! Ja see sõlm, mis nööri sees on, on lihtsalt hädavajalik, sest see toob Sind mulle veel lähemale. Sa oled särav! Sa oled minuga!

5 Kommentare:

Unistaja hat gesagt…

Helkurile?

VU hat gesagt…

Esimese korraga kohe täkkesse!
Ma olen nii läbinähtav :(

Aga ese iseenesest on tõesti miskipärast rahvale pinnuks silmas.

Anonym hat gesagt…

kui argine... mina ikka pakkusin et see on VU enda kuldne süda, mis tal ristiks kaelas ripub :P

Anonym hat gesagt…

anna neile veel teada, et kui Eestis ilma selleta ringi suvatsed jalutada, saad 600 krooni trahvi :p

Unistaja hat gesagt…

VU, sa lihtsalt panid nii hea kirjelduse :)
Ja Mps, mis ajast süda nööri otsas ripub?