Donnerstag, 6. März 2008

Minu mure?

Säuksu ja Advokaadihakatis põrutasid täna hommikul Milanosse. Säuksu oli eelmisel õhtul Peetriga väljas käinud ja seetõttu oli oi kui raske hommikul ärgata. Lisaks tekkis kahtlus, et neil võib ööbimisega Itaalias probleeme tulla.

Eile lõuna ajal pakkus Eik uut riiulit. No kui pakutakse. Olin sunnitud seega natuke mööbeldama. Selle peale ärkas Säuksu ja kukkus küsima. Kas ma pean seletama? Kas on üldse minu mure, kuidas ja kui palju sul mööblit siin toas on? Mida see minu jaoks muudab?

Kütesüsteemid jukerdavad vist jälle. Lubasin Eikile, et jälgin täna veel ja kui ikka külm on siis annan teada. Miks ma seda asja ajan?

Rumeenlased käisid sisseoste tegemas. Vastupidiselt minu lootustele, et nad kolivad teise külmkappi, on nüüd asjad segi läbi väikses külmikus. Kas ma peaks huvituma?

"You are worrying too much!" ütles mulle täna hommikul Valge Koer. "Really."* No sa ise küsid liiga palju mõttetuid küsimusi including: "Are you frying pasta!?" and "Is there a microwave around?"** - aga kas ma nurisen? "Hallloo!!!" - tsiteerides Suslikut.

Saalivad minu toa ja köögi vahelt ja uurivad prügisorteerimise kohta. Küüslauku!!! Ah et ma muretsen liiast. Kas on minu mure, et nad süsteemile pihta saaks?

Ei ole!


Ted Szukalski pilt
* "Sa muretsed liiast!" Tõesti.
** kaasa arvatud: "Kas sa praed makarone?!" ja "Kas ümbruses on mikrolaine ahju?"

1 Kommentar:

Anonym hat gesagt…

Good post and this post helped me alot in my college assignement. Gratefulness you as your information.