Montag, 29. Juni 2009

Pralle

Nädalavahetusel enamasti sadas.
Tv pidas koos R.-i lõpetamsega sünnipäeva. Õnneks oli neil hangitud punane maja, kust varju leidsime. Grillimise jätsime teiste hooleks ja süüa oli nii, et söö või kandiliseks. Seltskond oli tavalisest mitmekesisem. Ega väga omaette ei hoitudki - kõik kokku saanud pundid olid selleks liiga pisikesed. Aga lobiseda sai ja nalja sai.


No ma mõtlesin, et olen ise ka osav ja korraldan endale peo - vat lähen VLÜ kontserdile. Poolel teel Kandle aeda sadas nii, et ma mõtlesin, et varsti pole enam teed näha. Kohale jõudes polnud olukord paranenud. Et ma selline ebamobiilne olen, sain paar tunnikest linnas loperdada, siis piletid ja raha piletite jaoks hankida jne. jne. Peale 6 tundi vees ligunemist polnud enam vahet. Kõik oli märg - kaasaarvatud seljakoti sisu. Kontsertit siseruumidesse ka ümber ei korraldatud - sain vihmas palja jalu hüpiskleda (tantsuks nimetus oleks liialdus).

Kodus sai sauna, aga nagu hiljem selgus, ei päästnud see suurt. Olin ikka külma saanud.

Pühapäev koosnes pakkimisest ja Tartu tagasi sõidust. Akvaariumi omanikele sai võtmed tagasi antud ja raporteeritud korteri olukorrast.

Pilt

Keine Kommentare: