Mittwoch, 1. April 2009

Mina olen jalakäija

Külastasin tv-d, söömise ja lobisemise eesmärgil.

Astusin Eedenist välja ja lompide vahelt ukerdades, lähima ülekäiguraja poole teele. Järsku avastasin, et olen sõiduteel. Ja mitte lihtsalt teel vaid lausa ringteel, ei teepeenart, ei -serva, ei võimalust olukorrast pääseda. Mina olen jalakäija.
Püüdsin süüdlaslikult autoteelt vehkat teha ning sattusin jalgrattateele. Mina olen jalakäija.
Viimaks leidsin, et ka fooris põles suur roheline jalgratas. Aga mina?! No oli tõesti üks igerik inimene ka sinna jalratta kohale kujutatud.

Täna hommikul uued ukerdused. Kuni Toomemäeni läks päris ladusalt. Toomemäe treppide asemele oli tekkinud aga kärestik. Ei jäänud muud üle kui tulvaga kaasa minna.

Nüüd on aprill-aprill käes. Saapal viskas talla alt. Kurb.

Keine Kommentare: