Montag, 2. März 2009

Nii soe, nii külm?

Kooriproovidest ja töö juurest lasin jalga.
Käisin seoses lubadevaheutsega üle pika aja oma perearsti vaatamas. On teine vanaks jäänud. Nägemise kontrolliga läks õnnetult, oo üllatust, aga autot ikka juhtida lastakse. Nüüd olen järgnevaks 10 aastaks psüühiliselt kompetentseks kuulutatud. Ehh, kuidas ma küll siiani selle tõendita läbi olen ajanud?

Kodust põrutasime Sännasse... eee valgusinstallatsioone eee... vaatama. Ajalehes toodud kirjeldus rääkis mingitest kujudest ja asjadest. No igaljuhul oli show kohapeal palju etem. Nimelt oli tegu kahe žonglöörijaga. 3 meetri kauguselt tulega mängimist näha on ikka midagi muud, kui vaadata telekast või Emajõe teiselt kaldalt. Väga lahedad esinejad olid, isegi põlema poisid ei läinud.

Vend oli ka perega maal käimas. Paraku sadas varblasekujulisi lumeräitsakaid, mistõttu midagi asjalikku teha ei saanud. Üritasin suusatada: lootsin, et minu puhul piisab lollist jõust, aga ei midagi. Keenia rahvuskoondislane, ma ütlen.

Keine Kommentare: