Dienstag, 3. März 2009

GSO - Geneetiliselt solvatud organism

...ehk minu ema. Ta on mul väga mõistlik - ausalt.
Tellisin talt pükste lühendamise ja igat liiki altkäemaksu ja kauplemise peale tegigi ära. (Jah, ma tean, et ma pole selles eas, et emalt selliseid asju kaubelda.) Seisin tabureti peal ja kurtsin endale tüüpiliselt, et ei ole säärejooksu nagu soorebasel.

- No, mis siis nüüd nendel säärtel jälle viga on?!
- No nagu ei olegi, aga vaata püksisääri peab jälle lühendama: siis nagu ikka oleks.

Ma oleks lihtsameelselt edasi vadistanud, aga vaatasin alla, nägin kurja pilku ja siis koitis. Aa... see esimene lause oli siis stiilis "sinu koivad on minu geneetiline materjal!".

pilt

2 Kommentare:

tb hat gesagt…

:D
vaesed vanemad..

VU hat gesagt…

Vend pidi "ära riku minu geenipärandit" pärast suitsetamise maha jätma. Mina ei pea isegi midagi tegema.