Montag, 30. März 2009

Keeras üle

Seoses kella keeramisega keeran ma oma kella alati pisut ette. Võimalik, et olen seda liiga palju teinud sest praeguseks põhjustab selline teguviis veelgi enam hilinemist. Lisaks jätsin täna hommikul oma töötõendi ja rahakoti koju. Püha hajameelsus.

Reedega lõppesid igasugused ettelaulmised, mis ei päästnud kooriproovist.
Pühapäeval õpiti kõladega kudumist. Lubasin kunagi hiljem korralikuks hakata.


Laupäeval oli aga eriti tore. J. oli Tartus käimas. Sai halva ilmaga mööda Tartut lonkida ning maast ja ilmast lobiseda. Hea oli. Õhtuks pöördus tema koos Liinaga PikaPaju residentsist kluppi ja mina, nojahh.... Ilmnes, et ühes mu kooris on hakanud emotsioonid möllama.
Rongi taga oodates vahtisin kella ja kaalusin diskutibudele helistamist - kui ma veel kella ära ka keerasin oli lootusetult hilja.

Keine Kommentare: