Freitag, 13. März 2009

13. ja märts

Pean piinlikkusega tunnistama, et lasin kooriproovist õhtul poole pealt jalga. Piinlikustunnet vähendab asjaolu, et eraldi rassi inimesed - tenorid - olid eesmärgiks võtnud proov õhku lasta. Pärna tänaval pakuti kringlit ja head seltskonda ja kohale ma läksin ja ei kahetse. Mida õhtu edasi seda vähem kahetsesin.

Nimelt kutsuti mind õhtul puhv... eee... välja. Et mul grunt juba all oli ja võõrustajal ma tean tegelikult kell 9 uneaeg algas, siis läksingi Suudlevatesse. Ühel mu laua kaaslasel oli mina-mina-mina peal ja pean tunnistama, et ma ei suutnud norimata jätta. Aga selle võrra paistis ehk mu teine lauakaaslane paremas valguses. Märts on hea teenindaja kuu ja meie saime oma lauas istumise ajast teda kohe tund aega oodata. Selle aja peale olid lärmakad välismaalased meile põhimõtteliselt sülle jõudnud istuda. Kurb.

Just praegu, paralleelselt kirjutades, tahtsin rõhutada, et on 13. reede - peale eilset natuke seda nägu on küll - selle asemel ütlesin: "13. ja märts"

Pilt

3 Kommentare:

tb hat gesagt…

mina ületasin võõrustaja uneaega küll oluliselt rohkem.. piinlik..

tb hat gesagt…

haa! ja ma olen ära õppinud kumma värvi peale ma vajutama pean, et kommentaari postitada!:)
elu väikesed pisiasjad..:)

VU hat gesagt…

Kiidan.
Tubli, istu 5.