Sonntag, 9. März 2008

Eelviimane koristamine

Virin.
Et juba enne mu esimest (!!!) hommikukohvi tuju ära rikuti ja ilm pilve kiskus, matsin maha mõtte Bürgerparki jalutama minna. Säuksu magas veel ja ei tahtnud teda kohvilõhnadega üles ajada. Et eile mingit vene maffiafilmi vaatasime, magasin isegi plaanitust kauem (rongiga väljasõidu tegemiseks liigagi kaua). Alguses vaatasid küll ainult Säuksu ja Advokaadihakatis, aga ma ei olnud piisavalt väsinud, et msn-i valju ja ebaühtlase plõnksimise kõrvale magama jääda. Nii ajasingi kell 2 kargu uuesti alla; valik oli kas tusatseda või filmi vaadata.

Köögis kükitasid Koerad. Haarasin kohvitassi ja põgenesin õue. No on massohhist - tuli järgi ja kurtis: "I'm going to kill you!* It's cold out here!"** No mis me siis nüüd küll teeme?! Ei pea ju paljalt välja jooksma, või mis?!

Jälituskoerad olid päev läbi aktiivsed. Kui on kindlaks tehtud, et mina difficult*** olen, miks siis mitte teisi majaelanikke tüüdata? Mmh?

Matsin oma paha tuju koristusgraafikusse.

Koerad mängivad all kaarte. Majapidamisraha peale.

* Ma tapan su ära! - Valge Koer kasutab lauset minuga suheldes refräänina.
** Väljas on külm!
*** raske (Advokaadihakatise ja Valge koera eravestlus 2008 "V.-ga suhtlemine")

Keine Kommentare: