Sonntag, 30. Dezember 2007

Peas mõlgub tsitaat.

  • Kuuldused minu surmast on ennatlikud.
  • Liigne agarus on ogarus.
  • Ma hilinen ka oma matustele.
  • Ma olen suur naine, ma vajan suuri ehteid.
  • I need my beauty-sleep. I sleep all the time. I'm especially ugly.
  • Vaidluse tulemus on, et mõlemad osapooled on oma seisukohtades kindlamad kui nad enne seda olid.
  • Mitte et sa ilus mees oleks või midagi...
  • Kergem on hukkamõista kui mõista.
  • Kui Te vaidlustes ei suuda ennast kuidagi enam argumenteerida solvake isiklikult: "Ma tean, et mul pole õigus! Aga vaadake millised prillid teil on!"
  • Ma arvan, et see on nii ... ja ma leian et mul on õigus!
  • Inimesed on erinevad!
  • Täiskasvanud inimesed ei ole laisad. Täiskasvanud inimesed on ületöötanud
  • Mulle meeldib inetus rohkem, kui ilu - see kestab kauem.
  • Kes püüab kõigest väest, saab igaühe käest.
  • Ich sehe etwas, was du nicht siehst - etwa Gut aus.
  • Wer ficken will, muss freundlich sein.
  • Solvang viib sihile.
  • Ist Volltrotel ein Adjektiv.
  • Elu on karm, aga see-eest ebaõiglane.
  • Kas Te tulistaksite musketiga kuu pihta?
  • Pantalone, mina tahan, et mu poeg elaks ja juhiks riiki!

Keine Kommentare: