Montag, 31. Dezember 2007

Head vana aasta lõppu kõigile.

Praegu mõtisklen, kas osta endale üks šampa või mitte. Et sellisel juhul klassifitseeruks ma üksi joojate alla, siis jääb vist ostmata. Ütleme nii, et lükkub edasi parema seltskonna tarbeks.

Tegelikult kukub vist nii välja, et Saksa aastavahetuse ajal mul päris Bremenis olla ei õnnestu. Eesti ajas aga küll.

Eilne päev kulus puhtalt mõtisklemiseks, jalutamiseks, H. koju tagasi igatsemiseks, kokkamiseks, lugemiseks, öösel peale 10 dušši all käimiseks. Muuhulgas hakkas pesumasin lihtsalt heast peast vilistama. Vilistaks viisigi!

Õnneks pole mul arvutit käepärast muidu oleks saanud eilse kohta igasuguseid jaburusi/tühimõtteid kuulda. Kas ma olen blogisõltlane? Ei tahaks uskuda, ei tahaks olla. Viimasel ajal kirjutan ma aga ilmselgelt liiga palju.

1 Kommentar:

Murueit hat gesagt…

Ei, kullake, 5-6 posti päevas oleks palju - kuni sa seda taset saavutanud pole, pole vaja ka karta, et liiga palju kirjutad.. :)