Freitag, 21. Dezember 2007

Paha laps eelmisel aastal?

Väljas on külmemaks läinud. Hommikul on mõnus härmatis ja aeg ajalt puhub lund.

Majas on külm, nii et ma jalutan enamasti jopega ringi. Päkakad käivad radikatel soojust maha keeramas.

Maja on rahvast tühjemaks jooksnud. Koristamiseks pole veel aega leidnud, aga täna hommikul tagastasin Pfand*'i. Tuleb tunnistada, et ka siin süsteem ei toimi. Kui mul on pudel, mida masin keeldub vastu võtmast, pole mul seda kuhugi panna! Tänu poolakatele oli mul ka pudeleid, mis absoluutselt keelduvad ringlemast.

Hellitasin lootust, et täna on Mensas** jõulude eel midagi erilist. Oligi - erakordselt halb toit oli.

Praegu istun tõenäoliselt mingi indialase kõrval arvutis, kuulan kuidas ta klappidest tulevale muusikale kaasa ümiseb, mööda minnes mu jope sisse jalgu pühib, minu peale toriseb, ja imiteerin õppimist.

* taara
** üliõpilase päevane söögikoht. Geograafilisest vaatevinklist - masendav sotsiaalne ruum.

Keine Kommentare: