Sonntag, 9. Dezember 2007

Münster-Osnabrück-Bremen -Lilienthal

Pühapäev sai veedetud rongijaamades sõiugraafikuid lugedes ja rongidega sõites ja soigudes. Öösel olin seetõttu võrdlemisi unetu.

Osnabrück Hbf. Ühele "väsinud" jalkafännile kutsuti politsei. Jalkafänn nimelt lamas lapiti keset rongijaama, inglitega kaunistatud jõulupärja all. Iga lonksu Jägermaisteri peale, mille ta sõber talle hoolitsevalt toseeris, tõi ta kuuldavale "Bielefeld!" või "Oo-leee-olee-olee-oleeee!".

Bremenis oli piisavalt külm, et sõiduteele härmatist tekitada. Meeleolu lisas ka minu äraoleku ajal hoogu saanud Weinachtsmarkt*. (pildil üks Münsteri omadest).

Lilinethalis oli vaikne. Rahvast oli nädalavahetusel vähe olnud, sest osad käisid Berliinis.

R. oli edukalt saanud teha linnukese koristusgraafikusse. (Seda ei saa mitte mainimata jätta!) Nädalavahetus oli tal ka toredalt möödunud ja mulle tehtud telefonikõne ei tähendanudki suuremat sorti katastroofikolde tekkimist meie majakese kohale. Küll aga teevad R.-le kojukäimise eel muret A., SL. ja teised tähestiku tähed. Ehk siis ma varsti üksi kogu selle Issanda loomaaiaga.

*Jõululaat

3 Kommentare:

kõige laisem laiskloom hat gesagt…

ma käisin ka jõululaadal. sain kauaigatset pidžaama. ei saand mitte mainimata jätta ;o)

Unistaja hat gesagt…

Njah... ilus pilt sul siin. Münster on üldse ilus linn minu meelest.

VU hat gesagt…

Pidžaama on väga populaarne, ma olen kuulnud. Tubli laisik sa oled trenditeadlik.

Unistaja sul on vägagi õigus. Pilt on sellepärast ilus, et pole minu tehtud.