Montag, 10. Dezember 2007

Ei jõua järgi

Esmaspäev on servadest pisut sinine, aga kõigega harjub.
Seetõttu ebaemotsionaalselt:
- Tuleb välja, et oli mingi põhjapanev koori kokkusaamine ja ma magasin selle maha. Kui ma oleks sellest varem teadnud poleks ma ikka kohale jõudnud, sest...
- Strassenbahn 6.* sõitis eile rööbastelt maha ja ma sain 45. minutit linnas vihmas külmetada ja oodata.
- Koorist tulles jäin bussist maha sain veel tunnikese oodata ja külmetada. Seega...
- R. Jõuluks koju suundumise peost jäin ilma. Jõudsin kohale kohaliku klatši ajaks...
- Mis võttis minult viimsegi tuju ja Eik the majaomanikult une, nii et ta jälle meie uksele ilmus, mille tulemusena...

Õigluse huvides: Sai ometi sellel ebanormaalsel tunnil viimaks rent ära makstud.

Aga teiste juttu kuulates, ringi vaadates ja majaomanikku uksel nähes paneb imestama, kuidas ma ise küll ära pööranud ei ole. Aga võib olla olen ja pole sellest lihtsalt aru saanud?

*Tramm nr.6

Keine Kommentare: