Dienstag, 13. November 2007

Täna sööme kommi, homme sööme kommi

Eile hommikul jäi loeng ära - nii palju kui ma aru sain oli referent haigestunud.
Nüüd jäi arvuti loeng ära, ei tea miks.

Täna hommikul nägin jälle ainult bussi tagumisi tulesid. Hakkab nagu traditsiooniks kujunema. Seekord olin mina õigeaegne ja buss varajane või on mu silmaringi raadius 2,5 km*. Ma kahtlustan, et buss teeb teeotsas peatuse, ootab kuni ma teekäänaku tagant välja ilmun ja siis... gaas, gaas, gaas!!!
Külmetasin ja õppisin bussipeatuses.

Eilsest kooriproovist üleskorjatud teadmised: Selleks, et laulda, tuleb alustuseks mitte rääkida.

* Kahe bussi väljumise vahe on 3 min. Minu vaateväljas on mõlema tagumised tuled. Buss sõidab kiirusega 50 km/h. Sest mind nähes ei maksa ju pidurdada. Minu silmaringi raadius on seega: 50 km/h*3 min. = 2,5 km.

3 Kommentare:

Murueit hat gesagt…

Ja kuidas see kõik kommisöömisega seotud on...?

(P.S. Ei saa mitte vaiki olla, kas 'kaas,kaas,kaas' all oli mõeldud gaasi?, s.t bussijuht annab gaasi kohe, nii kui Sina vaatevälja ilmud?) :D
Otherwise, mu juhtmed on vääägggaaaaa pikad...

Unistaja hat gesagt…

Muide, mina ootasin täna umbes pool tundi bussi, mis lihtsalt ei tulnud (olin ca 7 minutit enne bussi graafikujärgset aega peatuses, seega maha jääda ma ei saanud). Täielik korralagedus.

VU hat gesagt…

mõtlesin ise ka sellepeale terve kodutee.
Aga teatavasti on sidrun, pidrun ja gaas (no olgu)

Kommisöömine, ehk samas vaimus edasi, täna, homme, ülehomme.

Ah sa vaeseke, unistaja.