Montag, 12. November 2007

4 stseeni Bloody Sunday'st

Hommik. Kohv! Mmm. Inimene - Piripill - hasse*. Bye-bye "Mmm."!
P: Was ist los?**
V: Muss etwas sein? (mõttes: Tellitakse ikka saab!)
P: V, Ich mag deine Humor nicht!
V: Schuldigung. (Jätta mu huumorisoon rahule, Papikiisu. Ma tean, et mina su meelejärgi ei ole, aga soon toimib.)
P: Wir haben hier alles geputzt und du hast es nicht gemärkt!
V: (No on massohist.) Schuldigung.
P: Warum lächelst du nicht!
V: ((Paus ei kanna) Mis ma sulle olen? 100-kroonine või?!) Schuldigung.
P. lahkub nutuste silmadega.

2. kohvi. Suslik.
S: Wie geht's?***
V: Gut. (Schlecht!) Siehst aus wie Schülerin.
S: (paanika) Was!?
V: War als ein Kompliment gedacht. Ich bin fach in diesem Bereich.
S: Soltest du besser Schweigen.
V: (muig)

Rahvast täis köök ja advokaadihakatis. V. tuiskab läbi. "Please introduce us your friend!" ****Vaikus. (Friend?) "I'm V. I won't remember your names, so don't bother."
Hiljem kuulsin, et advokaadihakatis olevat vale isiku poole pöördunud avaldusega, et eile olid teil külalised, nüüd on minul! Kättemaks - milline kurb põhjus sõpradega kohtumiseks.

Õhtu. Koosolek. Poola keeles. Kriminaalne - majast on kadunud 4. päts leiba.
Kõik on majapidamises pahasti. Valitseb ettekujutus, et majaomanik peaks meile hankima kõik alustades potikaantest, lõikelaudadest.... Absurd. Koosoleku organiseerijad, suurimad virisejad, väidavad, et nad ei virise. Reorganiseerumine. Rahakogumine. V. tuleb lagedale ühe lausega -viga.

*vihkan
**P: Mis lahti?
V: Kas peab midagi olema?
P: Mulle ei meeldi su huumor!
Me pesime siin kõik ära ja sa ei märganud!
Miks sa ei naerata!
V: Vabandust.
***S: Kuidas läheb?
V: Hästi. (Halvasti!) Näed välja nagu koolilaps.
S: Mida?!
V: Oli mõeldud komplimendina. Olen valdkonnas nõrk.
S: Siis pea parem mokk maas.
****"Tutvusta meile oma sõpra?" Sõpra? "Olen V. Nagunii ei suuda teie nimesid mäletada, nii et ärge nähke vaeva.

3 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Mps oleks stseeni 1 ja 3 huviga pealt vaadanud. Paraku jääb vist nägemata - ma kahtlustan, et sa neid pärast Eestisse endale külla kutsuda ei kavatse

Unistaja hat gesagt…

Mina kujutan neid stseene päris hästi ette. Minu meelest on su huumorisoonega kõik ok, V. :D (mina igal juhul itsitasin neid lugedes)

VU hat gesagt…

Sportlikust huvist võib kutsuda ka, aga vaevalt papikiisul närv vastu peaks.