Samstag, 29. September 2007

Vaikne laupäev

Tõenäoliselt tuleb tänase päeva kohta mitu sissekannet. Pahasti.

Ilm on Saksamaal ikka kohutav. Homme on pühapäev ja poed kõik kinni, aga praegu aknale sabistav vihmasadu küll shoppama ei kutsu.

Eile hommikust jalutuskäiku tehes avastasin end mõttelt, et kuna ma nii palju kaarti vahtisin, siis peaks mul see silma ees olema ja kui ikka päris ära eksin, siis umbkaudselt suudan end päikse ja kella järgi paika panna. No aga kust sa selle päikse võtad?
Ah jaa kas ma mainisin, et meie elukoht jääb olemasolevatelt kaartidelt välja.

Aga täna hommikul olin ma tubli ja magasin kaua.

Tegin köögis suurpuhastust kuni braziil tuli ja isu, tuju ja kõik muu ära rikkus. Nii et köögi koristamise jätkamine nihkus ka nüüd kaugemasse tulevikku.

Keine Kommentare: