Samstag, 29. September 2007

Hakkan bussijuhiks

Täna siis sain natuke seigeldud bussidega. Pidin sõitma päris ise Hauptbahnhofi, aga kui palju ma ka internetis ei sorinud ei leidnud ma üles seda bussiliini, mille graafik meil köögi uksel on.

No peale seda kui ma olin 5h. erinevaid päringuid bussigraafikutes teinud, läksin põhimõtteliselt ausõna peale bussipeatusse. Kobisin nagu dementne mutike bussi ja küsisin bussijuhilt. Kasutasin oma tavalist english-germanit. Bussijuhi võttis naeratama, aga ta käitus erinevalt kodumaistest ikka üllatavalt positiivselt.

Siiani maksan sõitmise eest hinge hinda. Varsti saan endale õpilaspileti ja sõidan tasuta läbi kõik bussiliinid. Liiklus on siin tegelikult piisavalt keeruline, et mitte juhtivale kohale asuda.

Päevasaavutused siis:
  • Leidsin ALDI
  • Leidsin Tobi (ei mul ei ole koera, see mu tuutor).

Keine Kommentare: