Donnerstag, 5. Januar 2012

Äraspidi öine telefoni liin.

Seiklused teenindusrindel, jälle.
Tunnistan, et ei olnud ka positiivselt meelestatud.

Võtsin uuel aastal uue hooga - paketivahetus, siit ma tulen.

Esmalt teenindusse.
Sealt saan paketi nime, aga teenindaja väidab, et iseteeninduses tegutsemine on odavam ja teenustasu ei nõua.
Avaldan kahtulst, et mina vastavaid pakette teie kodulehel küll ei näinud.
Tütarlaps teatab elutargalt, et tuleb sisse logida.
Avaldan kahtlust, kas sellest ikka abi on.
Saan kahjutundva pilgu ja fraasi "ID-kaardiga! Teil ikka on ID-kaart?" osaliseks.
Püüan veelkord seletada, et kui teenus pole avalik, siis pole see ka valitav.
Teenindaja vannub, et on, kui ise piisavat intelligentsi üles näidata.

No arvake ära, kes täna istus oma finantsilises mõistes ülekullatud telefonitoru otsas ja lõbustas end 10 minutit peale meela hääle fraasi " Tahate sõimata, vajutage 2" kostva uu-ap-šuaaga?

Kümme minutit omas mahlas ei olnud ka teab mis leevendav asjaolu.
Teatasin: tahan paketi vahetada vot ... selliseks ja miks ma seda kodulehelt ei leia, kui teeninduspunktist lubati, et see on võimalik.
- Ei ole kunagi võimalik olnud.
- Teil ikka on võimalik? Siis palun vahetage mulle.
Küsiti telefoni numbrit ja vaadati järgi. Ja..... keelduti vahetamast. Ma pidada seetõttu topelt paketi tasu maksma.
-No kuulge. Ma nagunii maksan teile, kui asutusele, mõttetult palju, nii et vahetage sellegi poolest. Ma ei taha teile uuesti helistada.
- Ei vaheta. Rääkige selle kuu miinimum arve täis.
- Kui teil praegu ei ole paketti pakkumistes, kuidas ma siis tean, et kuu lõpus ikka veel saab seda paketti valida.
- Peaks saama.
- Aga kui ei saa?
- No kuulge kuu jooksul ikka ei muutu.
- Aga te ei tea seda?
- No ikka peaks saama.
- "Ei" on ka vastus, öelge, et te ei tea.
- Oodake, ma võtan meie spetsialistiga ühendust. (Pärast 10 min ootamist.) Peaks ikka saama.
- (Paljulubav) Ma pean teile siis uuesti helistama?
- Jah.
- Internetti pakkumsit ei ilmu?
- Ei ilmu.

Nii et head sõbrad, veel sel kuul! ekstra soodsalt! jääge õhevil ootele! - just Teile võib tulla meelas telefoni kõne:
Tere... kallis.... mmm... Mätas siin, helistan teile eritariifiga 12 senti minut... Sooviksid Sa mmminuga mmmalet mängida?

2 Kommentare:

jupike hat gesagt…

Kui su paketis kkkkabe kkka oleks, siis ma oleks Kkkkkäpp :)

VU hat gesagt…

Kabe on teise sim kaardi pealt, ka EMT, aga ekstra kallima minutihinnaga :P