Dienstag, 10. November 2009

Kuidas ma Osmussaarele ei saanud

Motivatsioonipuudus on nii suur, et pole leidnud isegi teemat, mida blogis lahata.

Eks ma räägi siis SNB* töökaaslase tegemistest.
Talle nimelt teatati et peab Osmussaarele välitöödele minema. Ta vaatas naeratades mulle otsa ja küsis, et kas ma ei tahaks tulla.
Naeratasin sama laialt vastu ja teatasin, et muidugi tahaks.
Selline rõõmsameelne teade pahandas aga minu juhtivvõimu, kes teatas, et ma ei saavat, sest me erinevas büroos oleme.
Mina: Mis mõttes? - ma võtan kasvõi vaba päeva, kui ma tahan minna.
Ta: Ei, ei tohi.
Ma: Jätke naljad, kui kutsutakse sellisele tööle, kuidas ma saan sellisest kogemusest keelduda.
Ta: Ei saa nii.
Ma: Mis mõttes "Ei saa"? Ma saan oma praegused tööd ka niimoodi korraldada, et saama! Kas on jäänud siiani midagi sellepärast siis tegemata?
Ta: Ei saa.
No võta näpust, ajad nagu sama asja, aga näe ei aja ka.
Ta: Kui Sa niimoodi jätkad, siis vaadatakse, et tööd vähe ja koondatakse ära.
No tuli ikka ära. (Ja nii iga nädal).
Mõne aja pärast käis, mulle lisatööd välja pakkumas (midagi, millega fleg.S. tegeleb), aga et tähtaaega tööle ei nimetatud ning ilmselgelt oli tegu provokatiivse käitumisega, siis keeldusin viisakalt.

Esmaspäeval vaatas SNB töökaaslane mulle mureliku pilguga otsa. Minu pärimise peale oli vastus: "Kui kahe tunni pärast on minek, kas Sa tuled?"
Jah, loomulikult! Kui oma büroo ei lase, siis teen tööluusi, aga tulen. Mis siis juhtus?
Need, kes olid lubanud appi tulla, hakkasid järjest ära langema. Mõnedel takistas madal veeseis - mõistetav küll, kuid ahastuses tahaks ikka hüüda, et kui praami jaoks on madal, siis tule jala.
Mõned olid kriitilised ilma suhtes, aga kus sa siin sisemaal sinna servale seda ilma näed.
Air.... köhh-köhh-köhh, mõnus mees, reedene kindel mineja, teatas just: "Oo, aa, et minek ikka on või? Ma siis mõtlen."

Välitööde värk lahenes lõpuks ikka päris hästi, ilma, et mind oleks pidanud hädaabina kasutama. Ilm polnud ka ehk kiita, aga tööd said tehtud, nagu ma helistade SNB töökaaslasele täna kuulsin.

* Sõbralik NaaberBüroo
Pilt

Keine Kommentare: