Freitag, 27. November 2009

Fleg.-V.

Et kokkuleppeliselt tähendab konkreetsus nõrka suhtelmisoskust, saadeti mind koolituma, vihjates see juures, nagu oleks tegemist lullilöömisega. Esimesel poolele motiveeris meid ühe filosoofiaga näitleja, keskmises osas teise filosoofiaga eraettevõtja. Üldiselt oli hariv.

Lõpu osas oli hüperenergiline motivatsiooni treener. Muuhulgas tehti tuntud temperamenditüübi testi.
Tervitused pildil toodud taadile.
Kunagi ammu olin seda koolis teinud ja saanud vastuseks, et olen sangviinik. Suur oli minu üllatus kui esitatud küsimuste järel selgus, et olen hoopis flegmaatik. Olin sunnitud tunnistama, et paljud laused kirjeldasid mu ametialast elu päris hästi.
Tulevikus on ehk oodata ka komplimente minu tugevalt aktiveeritud ajukoore kohta, mis siiani vähest tähelepanu on leidnud. Halvustavaid märkusi pälvib mu liiga leebe loomus.

Kuigi ma saan aru, et kõik pole nii mustvalge, on mul siiski kahju, et ma selliseks lontuks olen taandunud.

2 Kommentare:

Signe hat gesagt…

Flegmaatikud, ühinege!

Anonym hat gesagt…

eeeee...mmmmm....ääääää...noo...jahh...(aga ausalt öeldes, julgen kahelda)