Freitag, 25. September 2009

Kummut

Eile käisid mesinädalalised minu juurest läbi.
Tõid mulle kummuti. Vat millega tegelevad.
Mitte, et ma väga mööblit igatsenud oleks - koliva loomuga nagu ma olen - aga eksprompt küsiti ja ma eksprompt vastasin.
Eile õhtul toppisin juba asju sisse.
Täna hommikul oli aega asjale ka peale vaadata: päris kena, rõõmus kummut.

L. käis eile teatris. Täna hommikul ajas mu kadedaks. Sügise kõrvalmõjud.
Ahjaa sügise alguse magasin täitsa maha.

Pilt on illustratiivne.

5 Kommentare:

tb hat gesagt…

mis mesinädalatel ikka muud teha, kui tassida vana mööbel eest ära, et uutele kingiks saadud asjadele ruumi teha.. meil on nüüd magamistoas veel ilusam ja loodetavasti rõõmsam kummut :)
(sinu omadussõnade valik üllatab endiselt - lustakas tapeet, rõõmus kummut..)

Anonym hat gesagt…

Kas need kolm auku kummuti otsaseinas on mesilaste lennuavad?

lumeuss hat gesagt…

mul on ka kummutit vaja, ja kohvilauda jne
et kui midagi veel üle jääb, siis korjandusklubi uusim liige oleks ka jaol;)

VU hat gesagt…

See kummut ilma lennuavadeta. Paar tuvi ehk mahuks ülemisse sahtlisse.

Paiknesid vist kaugel. Mult päriti lifti kohta, ja mina paiknen ainult kõrgel.

tb hat gesagt…

kohvilaud läks juba mõni kuu tagasi, vana köögilaud läks ka, niiet kahjuks vist pole enam miskit laiali jagada :(