Donnerstag, 25. Juni 2009

Öös on asju

Jaanipäeval sai seekord pisut ringi sõidetud, alustades Suure-Jaanist lõpetades Tartuga. Kooserdasime LR.-ga tema kodu poole, kui sünnitusmaja nurga tagant paiskus välja bemar ja peatus meie ees. Küsiti, et kus asub Püssirohu Kelder. Et me olime just ekstra vaaadanud, siis vastasin, et see on kinni.
- Kus kõik inimesed on?
- Pidu toimub Raadil.
- Kuidas sinna saab?
- Seal lõpeb pidu varsti ära.

LR. juhatab aga lahkelt teed. Autost vajub välja teine tüüp. Vaatab mulle otsa:
- Tsau!
- Tere. (Mis ma tunnen teda või?)
Ujub külje alla
- Ma olen TTÜ lõpetanud.
- (vänderdad - eile said järelikult diplomi) Palju õnne!
Tüüp1: Aga hüpake peale ja näidake meile.
LR: Me just tulime sealt.
Tüüp1: Me oleme Tallinnast ja sõitsime Pühajärvele, et seal pidi vinge pidu olema. Aga ei olnud. Igav oli. Teil ka siin midagi ei toimu. Kus kõik inimesed on?
Ma: Saaremaal.
Tüüp1: Mingit kohta lahti ei ole?
Ma: Zavood võibolla on.
Tüüp2: Mingi gay-baar?
Ma: Ei, kohalik.
Tüüp2: Ma tunnen Toomast - seda semiootikut.
Ma: (???) A.
S. juhatab teed Zavoodi juurde.
Ma: Ma ei tea kas Zavood on lahti.
Tüüp1: Aga äkki teeme ise peo!?
Ma: Kus?
Tüüp1: Sinu juures. (Naeratan piraajalikult) Sa elad vist ühikas. (Noogutan)
Autost on välja tuterdanud veel üks tüüp. Saab selgeks, et "Elasid kord kolm meest. Rool oli kõige kainem..."
Tüüp1: Tudengid olete ve?
Ma: Tartus on kõik tudengid.
Järgneva jutu käigus luuletame mõlemad LR.-ga mõne aasta taguse aja olevikuks. Et valetada ei ole viisakas, siis seda siin ära ei too.
Tüüp 3 on sättinud end LR. najale, nii et viimase väike kogu on minu silmapiirilt täitsa kadunud. Viga, mees. Hiljem kuulen LR.-lt et mees lausa abielluda olevat tahtnud. Autosse meelitamine on muutunud tüütuks ja mina konkreetseks.
Tüüp3: Teeme Sinu ühikas peo!
Ma: Ei - no Sinu viiks muidugi koju emale näidata!
Tüüp1: Miks te meiega ei tule?
Kirjeldan situatsiooni: 3meest, bemar ja 60 kilone Mätas. Tekib vaikus. Üllatav.
Tüüp2: Ehhee - ma olen 65...
Ma: (Keppjalg oled) Siis Sinul jõuaks silma siniseks lüüa!
Tüüp1: Tegelt me ei ole pahad poisid.
Ma: Usun. (See moment on mul isegi kahju) Aga täna on vale päev.
Tüüp1: Te siis ei tule meiega.
Ma: Ei.
Tüüp2: Niimoodi jääte ju vanatüdrukuteks (Tõlge: piprad olete)
Ma: Jah (Sina oled nüüd küll partii).

Päiksetõusu vaatan LR.-i meeldivas seltskonnas teed juues. Privaatpidu kestab kella 8-ni. Plaan on teha järgmine aasta üleni oma Jaanipidu - nagu vanasti. Paljude-paljude sõpradega.

Keine Kommentare: