Freitag, 8. Mai 2009

Pangasaaga

Seda lugu mäletate?
Aga seda?

Nagu kiuste on mul pangaga vaja suhelda.

Esmaspäeval käisin õppelaenu graafikut muutmas. Alustasin tavakodanlikult nagu ikka. Mul on selline mure - selline lahendus ja palun viige need asjad kokku.

- Põhiosa suurus peab olema vastavalt arvutusele:----------
- Tagasimakstav summa oleks Xkr kuus.
- Koos intressidega?
- Ja- jah.
- Ma tahtsin ilma.
- Ilma?
- Jah (millest ma alustasin?). Ma saan aru, et intressid pean mina tasuma?
- Aa.
- (Aa= ei?, Aa=jah?)
- Teie eelmine sissemakse summa oli X kr/kuus.
- ... kvartalis.
- Ahjaa kvartalis.
- Ma tahtsin lepingu koopiat ka.
- Pange samasse avaldusse. Kirjutasite juba ära? Tegelikult täitke ikka vorm. Nimi, number, linnuke "Tõend" lahtrisse.
- Ma tahtsin koopiat, mitte tõendit.
- Aa... ee... no pange siis, et eridokument.

Lõpp hea, kõik hea. Tänaseks olen koopia õnnelik omanik.

Keine Kommentare: