Donnerstag, 16. April 2009

Tühjad lubadused

1.päev
Minnakse ühe autoga (aimasin). Minule volitus tegemata (aa).
Jälle pandi nurka seisma. Lahkelt lubati teha vahetustega. Peale 6 tundi koha peal passimist, kaotasin igasuguse usu võrdsuse osas.
Tund peale ametlikku tööpäeva lõppu kõne: "meil veel tunnike läheb"

Kõne juhtivvõimult:
- Hei, kas jõudsite juba ööbimiskohta?
- Ei väljas oleme veel? (Me? Ööbimiskohta?)
- Oi! Aga maja vaja ju kütta!
- Eee...(Mis me siis nüüd küll teeme.)
- Ega nemad sellest midagi ju ei tea. Vaata, et poisid ikka süüa saaks!
- Eee... (Mis ajast mina küll jälle vastutavaks sain?)
- Helista neile ja ütle, et nad ära lõpetaks!
- (Mina?!) See ei ole nüüd küll minu teha.
- Kõlad nii õnnetult!
- Küll saab kõik. (Hoian jõuga hambaid plagisemast)
Enne päikese loojangut hakkavad linnud nagu hullud mu selja taga põõsastes laulma. Seejärel jääb ainult lõoke siristama, potsatab alla - enam ei tõuse. Päike horisondil - läheb veel külmemaks. Baasil lõpeb aku. Viha. Milleks võltsid ajahinnangud?

Süüa saab, aga maja soojaks kütta loomulikult ei jõua.
Poisid käristavad pitsi vanakat välja - läheb otse pähe.

2. päev
Auto ähvardab kinni jääda. Seoses sellega paljudesse punktidesse jalgsi kõndida. Nii kui kohal olen, nii kõne:
- Oled sa valmis?
- (Ee... Alles jõudsin?) Kohe saan.

1 maja asendunud vastu puud toetatud eterniidi hunnikuga. Palutakse valida mõni teine punkt. Kust? Ümberringi ainult mets, mülkad ja üleujutus.

Varsti tuleb ettepanek Tartu minna. Nii kui nii ei jõua ära. Kuidagi kaua läheb.
Johaidii, ma jõuetu.
Peale selle: baasil on igav, ei taha teist esimesel korral kohe ära ka ehmatada.
Aaa. Mis see eilne siis oli? Minuga on inimkatsed lubatud? Aga olgu. Mina ei tea võimete piire. Kõik võivad väsida. Otsustage ise - tulgu mis tuleb.

Tartu tee. 1 joob õlut - filosofeeritakse erinevatel teemadel. Õlut joov kaaslane küsib metsapeatust. Lähim peatus, mis silmapiiril paistab on bussipeatus. Metsa ei kuskil. Häbi mulle teise mure üle naermast. Alguses kästakse kannatada Tartuni, aga solidaarsusest korraldatakse ikka "sanitaarpeatus" ära. Tartus ummikud - mõlemad nii õnnelikud.

Keine Kommentare: