Montag, 16. Februar 2009

Sõbra.... nädal

Kolmapäeval kaubamajas nägin J.-i, aga siis pööras inimene end ringi ja polnudki J.
Ja Unistaja tukaga pean mõnda aega peeglisse vaatama.
Ja eile müüja rääkis 2 sõna Laisiku maneeriga.
Ja Liina jopes naine kõndis teisipäeval vastu.
Ja kaubamaja osakonnas, seal kus igasugused potsikud ja kosmeetika on seal üks naine vaatas üle õla minu peale nagu S., aga siis vaatas õnneks kohe kõrvale, sest polnudki S.
Ja vennapoeg on haiglas - oleks, et Kallased ikka terved oleks.
Ja neljapäval, tänaval, keegi pööras ümber nagu tv, aga tegelikult oli hoopis üks suvaline mitte tema sarnanegi naine.
Ja Mps, ma olen nii laisk - kidra õppimine ei edene mitte üks raas.
Ja siis keegi püüdis mind paremaks õpetada - no ai ai ai, Jupijumal, ma ütlen.
Ja siis keegi vaatas mind Raeplatsis Triinu silmadega - aga ei olnudki Triinu silmad.
Ja ausõna ühel naisel telekas oli 8 cm naeratust - samas aga ei ühtki punast isloomuomadust.

Ah sõbrad, millal ma ükskord teid nägema saan! :'(

Pilt NaviTrolla

3 Kommentare:

maailmaparandaja hat gesagt…

Sel naisel seal telekas jäi niikuinii pool sentimeetrit puudu :D

VU hat gesagt…

Võib olla tõesti. Aga punasest jäi ikka päris toonide viisi puudu.
Muuseas: Lumeussi pole Tartus veel näinud, aga härmaniite küll.

kõige laisem laiskloom hat gesagt…

nuh, kuidas selle tuleva laupäevaga oleks? nägemise suhtes, aimiin..