Mittwoch, 11. Februar 2009

Ikka tööst

Praegu istub kratt jalg üel põlve. Varsti on tõenäoliselt jälle paanika paanika, seniks aga kriban siia.
Juhtivvõim käib nüüd ülepäeviti tööl. See tähendab, et päeva jagu tänitamist isiklikult minu kallal: kuidas ma istun, astun, seisan, hingan, jne. See järel päevajagu omaette töötamist ja enese kogumist, et kui taas juhtivvõimu näen, olen palju korralikum. Juhtivvõim päevajooksul aktiveerub korraks kirjutab pikki kirju stiilis: Ma-korra-veel-ütlen-sõna-sekka.
Aga ma luban, et ma ükskord kohanen.

1 Kommentar:

kõige laisem laiskloom hat gesagt…

meil uus asutus, huvitav asutus, juhte kohapeal polegi, istuvad kuskil Läänemaal.. hehee.. väga pinda ei käi ka telefoni ja meili teel.. samas kes teab mis siis juhtub, kui tööle ka veel võetakse ja ei saagi enam niisama sellepärast kohal käia, et meeldib käia ja harjumus on....