Samstag, 2. Februar 2008

Hea päev.

No tavaliselt ma ikka virisen. Aga täna hommikul ärkasin miski pärast hea tundega. Natuke laiskust on ikka peal ja ilm on paha - sajab vihma ja lume segu, aga minul rõõm puhtalt päiksetõusust. Ja oh üllatust. Mu kodused, kes pole endast aastavahetusest saati elumärki andnud. Viimaks ometi. Vend helistas, harukordne juhus igal maal, ja emalt tuli e-mail.

Mis kodust kuulukse. Ilm olevat halb. Lumetorm, aga lund iseenesest nähtud ei ole. Üle Eesti levib mingi viirus, täna olevat mu vennale külge hakanud. Kurb. Hinnatõus on selle aja sees toimunud, mis mina ära olen olnud. Sellest oli mul väike aimdus, aga mitte enamat. Tuleb teha järelpärimisi.

Polegi ma päris ära ununenud. Peale selle on mul täiesti uus pakk kohvi.

Meeleolule vastavat pilti oli raske leida. See on tehtud kellegi ennast Coldplay'ks kutsuva noormehe poolt.


2 Kommentare:

Unistaja hat gesagt…

Hetkel sajab Võrus lund, eks näis kaua püsib.

Anonym hat gesagt…

Sõna "järelpärimine" peab kuuluma ühe endast lugupidava ametniku sõnavarasse absoluutselt:)

triins