Mittwoch, 19. Dezember 2007

Teil liimi on?

Aga minu postmarkidel vot ei ole. Ma mõistan, et jõulud on teile raske aeg, aga ega mina neid välja ei mõelnud!

Täna saatsin postiga H.-le raamatu tagasi. Teenindajate kõnekiirus ületas pangatöötajate oma. See kellega ma esmajoones rääkisin oli veendunud, et ma vajan 100 ümbrikukinnitusklambrit. See on selline eriline jubin kohe. Kui teenindaja veel teatas: "Als Sie wissen..."* ei pidanud minu närv enam vastu ja katkestasin "Nein, weiss ich nicht!"**, sest sellega olin ma ju oma juttu juba alustanud.

Kui kogu selle kokku kaabitsetud värgi eest maksma suundusin, sattusin natuke kaastundlikuma teenindaja peale, kes mind 100 klambri ostmisest säästis, andes 1 täitsa tasuta. Paraku polnud mul sellega midagi peale hakata.

Nüüd siis hoian pöialt, et ümbrik marki maha ei viska.

* "Nagu te teate.."
** "Ei, ma ei tea!"

Keine Kommentare: