Mittwoch, 5. Dezember 2007

Mis vahepeal on juhtunud

Koolist.

Pidin kohe saksa keelest kontrolltöö kirjutama.
Olen vähemalt ühelt loengukursuselt välja visatud. Eks näis, mis edasi saab.
Hullarist.

Väidetavalt on Eik the majaomanik endiselt alles, kuigi minu silmad teda veel näinud ei ole. Aga ta Skodat küll ning arvestades sakslaste kiindumist oma autodesse...

Eduardo on majast läinud ja temast on jäänud siia vaid habemeajamis vedelik. Kuulasin tüdrukutelt, et kas nad ikka panid teisele mõne hea soovi reisile kaasa? Hakkas nagu pirinat kostma, et me soovisime talle küll head aega ja head reisi, aga ta ei soovinud mitte midagi vastu! Et Kuidas palun?

Majas on sügise saabumise puhul rohkem kollaseid sildikesi: Sule uks! jne. Õnneks on neid vähem kui ma arvasin.

Vanamoodsalt kakeldakse interneti pärast.

Uus mood on vannitubade pärast kaklemine. Mõnus. Koristusgraafiku täitmise või mitte täitmise osas kakeldakse kirjalikult. Üks teeb linnukese ja teised tõmbavad selle maha. Ootan põnevusega oma korda.

R. on uhke üksildusega harjunud. Asjaolu, et ma momendil tema arvutit kasutan on tema jaoks küll väga häiriv, aga mitte piisavalt, et üles ärgata. Tal pidavat ka loeng tulema, aga siit vaatenurgast küll nii ei paista.

Äsja saabununa olen veel sentimentaalses meeleolus ja tahan ...
Aga eks ma ootan.

Keine Kommentare: