Freitag, 2. November 2007

Pisi hullar*

Meil on maja lärmi täis. Advokaat kuulab muusikat, nii et naabrid ka osa saavad. Poolakad skype'vad. Natuke rahu leiab õuest. Irooniline on, et need kes kõige enam lärmi tekitavad, nurisevad sel teemal enim. Tegelikult pole see üldse halana mõeldud. Maja lihtsalt on rahvast täis.

Kuigi ma aegaajalt mõtlen H. kingitud plaatidele on hea, et ma kodust suurt midagi kaasa ei haaranud. Muidu oleks see ka veel. Või siiski mitte, sest minu muusikamaitse tegelikult R.-le ei sobi. Siiani olen kuulnud palju india muusikat. Puhtalt keelterohkuse tõttu ajab see aeg ajalt tädikeseks, aga siiani olen ilusti vastu pidanud. Lohutav on, et ka teistel avaldub tädikese-hetki.
Aga võib olla on see palgi ja pinnu lugu?

*aga läheb hullemaks.

3 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

palun taaskord tõlget - ajab tädikeseks?

Anonym hat gesagt…

Selline range mutt, kes iriseb mingite x pisiasjade kallal, selle asemel, et otse ütelda, mis valesti on.

Anonym hat gesagt…

selle kohta võib ka öelda - tüüpiline naine:)