Mittwoch, 7. November 2007

15 päeva = 3 Wochen*

Kaklen ikka veel pangaga.

B: Kaardi saate siis, kui Teie kontole ilmub raha. Saate kaardi, millega raha tegelikult välja võtta ei saa.
V: Sain jah selle kaardi, aga kust ma selle teise siis saan?
B: Selle kaardi saate nädala pärast.
V: Nädal on juba möödas. Te ei saatnud mulle seda kaarti.
B: No ega te seda automaatselt ei saa!
V: No kuidas ma selle saan?
B: Teie isiklik nõustaja - oo näe täna ta tööl ei ole - võtab teiega ühendust. Mis teie telefoni number on?
V: Mul ei ole raha, seega ei ole mul ka telefoni.
B: Mis tähendab ei ole raha? Teie kontol on ju raha.
V: No aga ma ei saa seda ju kätte!
B: No aga võtke (te kuradi välismaa idioot). Täitke see leheke ja minge kassasse nr.1.

V: Tere. Tahaksin raha välja võtta.
(Tädi, kuuli-helikindla klaasi taga): Miks Te automaadist ei võta?! Köhh!... weiss!
V: Ei ole veel kaarti.
T khk: Miks te ei taotle? mmm...köhh...rgen
V: Mulle öeldi, et minuga võetakse ühendust ja...
T khk: Kes ütles? Millal?
V: Sealt öeldi. Täna.

Tädi teeb vehkat....minut, 2 minut....
T khk: Kirjutage siia alla. Näe raha! Warten!** A...weiss bei, müssen!***
V: Wollen Sie meine Ausweiss sehen?****
T khk: NEIN!!! Sie mussen die Karte im 15 tagen hier abholen! Mit Ausweiss*****
V: Nach 2 Wochen?******
T khk: Ich habe schon ihn gesagt - 3 Wochen!*******

Põnev.

Loo moraal. Kui tahate pangaga suhelda olge agressiivne ja endast väljas. Rahu ei aita.

* nädalat
** Ootama.
*** A ... valge kaasa, peab.
**** Tahate te mu isikuttõendavat dokumenti näha?
***** EI! Te peate kaardi 15 päeva jooksul siit üles korjama. Koos isikuttõendava dokumendiga.
****** Peale 2 nädalat?
******* Ma ju ütlesin - 3 nädalat!

4 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

aga on sul seda jama pangaga üldse vaja? oled siiani hakkama saand, saad ehk edasi ka ja varsti on ju niikuinii Eestisse-tuleku aeg:)

VU hat gesagt…

Ega vist jah. Ajabki kokkuhoidlikumalt läbi. Kahju küll majaomanikust kes üüri sulas eelistab, aga...
Arvestades asjaajamise kiirust ja minu arusaama asjaajamise kiirusest, siis tuleb jah nii välja, et kaardi saan endale ehk siis kui Eestis olen. Ja siis on see vaja juba sulgeda ;)

Murueit hat gesagt…

MUHAHAHAHAAAAAAA.....
Irrrwwwww (paluks naerust püherdavat emotikoni siia :D :D)
No see on VEEL hullem, kui minu panga kaotamise lugu...
Irwwwwww...
:D :P :P

VU hat gesagt…

Lugesin jah. Mina selle asemel näen igal pool narrivaid silte. Näe pank! Näe raha! - Kuhu sa tikud!? Silmadega vaadatakse!