Samstag, 12. Januar 2008

Turukülastus

Et minu, kui kaine olevuse juttu ei kuulatud, siis oli mõnel tõenäoliselt jube hommik.

Mul sai kella 8.00-ks saalivast onu Unost* villand ja peale hädavajalikku kohvitoosi suundusin laupäevaturule, mida olen tahtnud juba ammu külastada. Trammiga linna ja Weseri äärde. Turg nägi natuke rohmakas välja nagu ikka. Tundus, et seal oleks saanud osta kõike alates identiteedist ja lõpetades autoga. Oli ka tavaari nagu CD (Braveheart Soundtrack 8€), kingad, riided, mänguasjad, pikendusjuhtmed jne. jne. Ma ei ostnud midagi, kuigi kiusatus oli mõni kaisukaru kodustada, sest niimoodi kartongkastidest välja piiludes olid nad kuidagi kurvad. Tuleb tunnistada, et ega minu "kodu" neile ka parem ole.

Natuke sai poodides kolatud. Nüüd on kohustuslik Bremeni kruus Bötcherstraßelt ostetud. Raekojaplatsilt ostsin õunu, sain ühe pealekauba. Linnas jalutamiseks mõnus soe ilm.

Pildi autor Dries Buytaert.


*perekonnanimi: Prostamol

Keine Kommentare: