Samstag, 12. Januar 2008

Feiern*

Tulin arvuti tagant koju. Meie majas nimelt toimus täna poolakate invasioon. Selleks ajaks kui mina kohale jõudsin, toimus kuidagi juba väljaränne. Rahvas oli khmmm... ülemeelikus meeleolus.
Kui ma oma kohviga lõpetasin, seisis meie uksel vihane türklane ja ähvardas ära minna - ÜKSI!!! R. veenis teist jääma.
Lahke, nagu ma peale kolmandat kohvi olen, ütlesin mehele: "Kein Problem! Du hast 7 Minuten bis nächster Bus."**
Mees lasi oma türgi temperamendil veel natuke särada, vajus siis aga lössi ja teatas, et ei leia bussipeatust üles. Kasutasin Susliku energilist väljendit: "Komm ich zeige dir!"*** Nii nagu ma ta mööda teed minema tõukasin, nii ta läks, oma püsimatute käte laperdades.

R. on praegu meie viimase külalisega trepil, rikkumata tervisega - nutab, magab ja põeb pohma. Urška ja advokaadihakatis kuulavad tõenäoliselt veel all muusikat.

Ma magama. Homme pikk päev.

* Pidu
** Pole probleemi, sul on 7min. järgmise bussini!
*** Tule ma näitan sulle!

Keine Kommentare: