Dienstag, 9. Oktober 2007

Vabadus! Vabadus?

Sain kätte kaua oodatud semesterdicketi, mis annab mulle mõningase liikumisvabaduse tasuta sõitude näol. Bremenist kaugemale on küll ainult 9 tasuta trajektoori, aga asi seegi.

Ja üldse on nii mõnigi asi hakanud edenema. Suhted inimestega ei hakka just paranema - ega nii lihtsalt inimestelembeliseks ei hakka - aga välja kujunema küll. Toidu ostmiseks tegin mingi kaardi ära. Saksa keele testi käisin tegemas, aga mis sest ikka. See võis ju hästi välja kukkuda, aga mis moodi ma ennast intensiivkursustest läbi närin, ei kujuta ette.

Ääri-veeri tutvun Bremeniga - peamiselt küll selle kaubandusvõrguga, aga varsti tulevad ka ekskursioonid ja siis saab ehk natuke ka kultuuri üles korjatud.

Täna hommikul olin sm. Unetu ja hulkusin juba eee... varapimedas Lilienthalis. Tegin järgmised avastused:
  • Annelinna loojumatu päike pole mind hüljanud, kuigi siin on tegemist linna kumaga.
  • Kell 6 koerad magavad, inimesed mitte. Jõlguvad tänaval.
  • Ööpimeduses hiilida ei saa - lampide liikumisdetektorid püüavad su kinni ka teiselt poolt teed*. Seda nendes Erasmuse tutvustusloengutes hoiatati, et jälitustegevuse organisatsioonid meie vastu huvi tunnevad.
  • Kassid reageerivad "kss-kss"-le

* Ma kahtlustan et ühel majal tulevad isegi köögis kardinad liikumise peale hirmsa raginaga eest.

2 Kommentare:

maailmaparandaja hat gesagt…

Tegin ka testi ära. Huhh. Kole.
Bingoõnnetuse tulemusel öeldi, et mine arene B2 rühmnas edasi.

Unistaja hat gesagt…

Mul ei olnud aimugi, et nii palju erinevaid võimalusi üldse on... tulemuseks oli C1