Mittwoch, 10. Oktober 2007

Katakombidest kõrgustesse

Juba nädal aega olen otsinud endale arvutit*. Ühe õppehoone uksevahelt nägingi ilusaid lameekraane tuttavlikult kumamas. Ilmnes aga, et oma paroolidega ma sinna ligi ei pääsenud. Küsisin infolauast, et kus asub lähim arvutiklass.

Kuidas küsida midagi, mille saksakeelset nimetust ei tea? Õige. Tuleb küsida ingliskeeles. Ilmneb kurb tõsiasi, et saksakeelne nimetus sellisele asjale puudub. On olemas klassid, mille uksele on lihtsalt CIP kirjutatud. Ei no tore... zip endeed. No ja tädikesel õnnestuski mulle mingisugused arvutiklassid välja otsida - esimesel korrusel. Aga kui ma mainitud ruume teisest õppehoonest otsisin ja kohalikelt küsisin, räägiti mulle midagi neljandast korrusest. Kuidas on võimalik arvutiklass ära kaotada?

Praeguseks olen leidnud ühe arvuteid täis ruumi tornmaja 4. korruselt. Klaviatuurile on graveeritud saksa tähestik ja lamedaid objekte ei leidu.

*raal - computer, der Rechner

Keine Kommentare: