Mittwoch, 17. Oktober 2007

Õpingutest

Tutvusin natuke oma erialaga. Nii lilleline seis ei ole kui ma alguses lootsin.

Kummaline on, et õppejõud peaaegu, et isiklikult huvi tunnevad kuidas su õpingud kulgevad, kas sa saad ikka kõigest piisavalt hästi aru ja kas sa ikka jõudsid ainetele registreeruda ning kas sa oled oma valikuga rahul. Mu vaene kordinaator on küll vist pidanud mitmeid kordi mu hämmastunud pilku taluma.

Ainetele registreerumisega on üldiselt pahasti. Moodulite süsteem on siin lihtsam kui meil, aga mida võtta, mida jätta küsimus jääb ikkagi. Et te ei saaks öelda, et mul siin ainult lust ja lillepidu on.

Aega hakkab vähemaks jääma, sest nüüd on siis paigas, et mul on keelekursus kaks korda nädalas. Et ma ilma baasita nii kõrgelt alustan siis on mul palju mõtlemist vaja kodus teha ja raamatutes urgitseda. Piinlik tunnistada, aga eneseuhkus ei luba ka madalamale tasemele kobida. On muidugi lisaks veel oht, et siis hakkan ma igavlema ja lollusi tegema.

Keine Kommentare: