Freitag, 5. Oktober 2007

Nohik

Eile oli Erasmus Initiative poolt korraldatud teine kokkusaamine, Bermuuda kolmnurgas. Tegemist oli baardie happy houerite külastamisega. Nagu esimeselgi korral bowlingul käies ei tundnud ma erilist isu jooma minna. Ma võin ju saada kaks õlut ühe hinnaga, aga kui ma neid kumbagi juua ei taha...

Kahesõnaga olen väike dropp ja peoblokk. Tuuril oli lisaks meie poolakatele veel terve kogukond ja kui tähelepanu hajus, lasin linnapeale jalga. Kooserdasin lihtsalt ringi. Vaatasin valgustatud poe aknaid, leidisin SEB panga, tõmbasin sõõrmetesse itaalia toidu, grilli ja pannkookide lõhna, vesistasin muusikapoe akendele ning tegin teatrite sammaste vahel pääsukest.

Aga nagu minu pidudest eemale hoidmisest veel vähe poleks, ootan ma põnevusega kooli. Sirvisin oma aineid ja mõtlesin, kuidas oleks näiteks saksa keeles auku kaevata? Kujutage veel ette: Erialane ingliskeel - ehk mitut sõnaraamatut sul ka poleks, ükski ei aita.
Küllap läheb üle, kui kogu krempel matta ähvardab... või peale keeletesti. Kardan.

2 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Eine Grube graben:)

Anonym hat gesagt…

aitäh. seda ma ei teadnudki, sest ausõna vaatasin oma uhiuuest sõnaraamatust järgi.