Samstag, 6. Oktober 2007

Unistajale

Ohhooo kas arvasite, et mina olen ökovastane. Ma olen köömes võrreldes suurte rahvastega.

Kummardus Unistajale, kes mind prügisorteerimise alal haris, kuigi ma kahtlustan, et meie elamine oleks ta närvikavale liig. Eestlased on siiani ainsad, kes recycle'i suhtes endid jälgivad, silmi lahti hoiavad ja asju loogiliselt näevad. Aga on veel pisiasju, mida kodukandis loomulikuks peetakse. Ma leian end nagu täielik skisofreenik majas ringi hulkumas ja tulesid kustutamas, pliidiraudu väiksemaks vahetamas ja vett ainult ühe korra keetmas. Kaaskodanike kiituseks tuleb aga mainida, et erinevalt minust, on tegemist korraarmastajatega.

Öko- ja Bio- ga on mul suhted siiski endiselt halvad. Ma lepiksin parema meelega porgandi, kartuli ja kapsaga, kui kahtlusi tekitavate ökokartuli, biokapsa ja gaasikeskkonda pakendatud porgandiga.

Eile tabasin end mõttelt, et varsti on nädalavahetus ja saab pisut puhkust. Ei saa! :)

1 Kommentar:

Unistaja hat gesagt…

Kiitus sulle tulede kustutamise ja muu ressursse kokkuhoidva tegevuse eest :D