Donnerstag, 25. Oktober 2007

Näljas ja paljas

Ilm on kurjaks ja talviseks kiskunud.

Ega selle näljas ja paljas olemisega nii hull ei ole kui see kõlab. Teglikult pole ma veel talvejopetki välja koukinud. Kaalun mingite kinnaste ostmist.

Külastan loenguid ja loegelen. Enamus loenguid on kahjuks õhtuti. Eile õhtul lasin ühel õppejõul ennast loengusse sisse rääkida. Mingi loeng töökoha leidmise kohta. Kui muud ei, siis saab vähemalt puhtsaksakeelses keskkonnas olla. Arvasin, et seminarides pean ehk midagi kirjutama, aga siiani pole ühegi sellise otsa nagu sattunud.

Nälja kohta nii palju, et hommikusöök on siiani mu päeva ainukeseks toidukorraks kujunenud. Poes näeb toit endiselt võõras välja. Mensas saab süüa küll, aga see on lahti ainult lõuna ajal, mil mina olen äsja oma hommikusööki söönud. Õhtul kui koolist tulen on kõik poed juba kinni. Kokkama ka enam öösel ei hakka.

Siin on üllatavalt palju Bäckerei'sid*, kiir-türgi ja itaalia söögikohti. Aga selliseid kohviku laadseid toidukohti nagu Tartus ma veel leidnud pole. Võib olla pole ma lihtsalt õigetel tänavatel kooserdanud. Tõsi on ka muidugi, et serveeritud toit siin väga kallis on.
Nii ma siis kõnnin ja vaatan muudkui igatseval pilgul igasuguste saiakeste ja kiirtoidu peale. Aga ausalt - kõhtu neist täis ju ei saa.

*Pagariäri

2 Kommentare:

merka hat gesagt…

creepy.... su jutt kõlab peaaegu identselt sama nagu mu mõtted ja olemine umbes-täpselt 3 aastat tagasi.

Anonym hat gesagt…

Lugesin Su muljetused läbi. Erinevalt minust kõlad sa asjalikult.