Freitag, 26. Oktober 2007

Paljas ja plokkiv

Longin loengust loengusse. Praeguseks olen suutnud endale kaks erialahõngulist mammutloengut hankida, mille lõpus toimub eksam. Välja vaade seda saksakeeles valmis vorpida ei paista kuigi ahvatlev.

Tutvusin raamatukoguga - ka sakslaste mõistes tegelen ma lõputöö osas erakordse jamaga. Rohkem midagi lisada ei tahaks.

Õhtul oli ingliskeelne loeng Bremen Euroopas või midagi sellist. Saab põnev olema. Peale seda kui oled 4h. järjest saksa keelt kuulnud, on ümber lülituda väga raske. Kogu Erasmusliikumise laituseks, ma veel kord kordan ja rõhutan, on jama, et elame kõik koos ühes pundis. Seoses sellega pole ma veel saksa keeles mõtlema hakanud ja pidev ümberlülitamine on oi kui kulukas.

Peale Pr. Puumuna* loengut otsustasin spontaanselt pidutsejaks hakata ja Kneipentour'ile** minna. Minu hämminguks leidis Kneipentour aset Sparis. Ümberringi kõlas ainult poola keel ja mina suutsin ainult mõelda: "Külm on! Mis ma siin teen? Külm on! Mis ma siin teen?..."

Poolakad ostsid lahjat õlut ja jõid selle Haupbahnhof'i platsil kohe ära. Väitsid endid purju jäävat ja sooja saavat. Selliste sõnavõttude peale kadus mul viimanegi isu juua ära.

Selleks ajaks kui minu mantra oli taandunud sõnale "KÜLM!" liitusid poolakatega itaallased ja küllap vist liiguti kuhugi baari edasi. Mina lasin kõige kogunenud tigedusega jalga.

*Kogu lugupidamisega: Frau Eichholz.
**Joogituur või midagi sellist.

2 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Proua Puumuna on tegelikult proua Tammepuu

Anonym hat gesagt…

Igav ju. Aga tänan paranduse eest. Edaspidi pean silmas. Mõistan, et oled pisut isiklikult puudutatud