Dienstag, 30. Oktober 2007

Anna kella!

Midagi nagu ei teekski aga päev kulub. Paberid pole ikka veel päris korras

Saksamaal pole ööpäevane autotulede põletamine kohustuslik. On suur kiusatus neile kõigile hoiatavalt viibelda "jou mees su tuled ei põle!". Aga auto iseenesest on sõbralik loom.

See vastu jalgratas...

Olen vist maininud, et oma esimese saksakeelse sõnavaralaienduse teenisin ma ära siis, kui jalgratta ette hüppasin. See ei ole siiani ainukeseks jäänud. Talve puudumine mõjub mõnedele rahvastele küll negatiivselt. Siinkandis peetakse loomulikuks, et velo hõivab kolmveerand kõnniteest. Jalgratta taga lohiseb puur - loomulikult laste jaoks. Antakse aga tigedapilkselt kella, ka siis kui jalutaja (va raisk) on teisel teepoolel. Võõrsil oleku ajal ähvardab välja kujuneda tõsine velofoobia.

Kui te tahate mind näha graatsilisi hüppeid põõsasse tegemas, siis andke lihtsalt kella.

4 Kommentare:

maailmaparandaja hat gesagt…

A kui mina oma Saaniga tulen, siis ma kella ei anna, nii et kartmaei pea :D
(a kuljuseid võib küll juba kaugelt kuulda)

Anonym hat gesagt…

kas samamoodi reageerid uksekellale ka?:)

kõige laisem laiskloom hat gesagt…

a kui põõsaid läheduses ei juhtu olema?

VU hat gesagt…

Kui uksekell natukegi sarnane on, siis küllap jah. Võite jäädagi mu ukse taha ootama. Olen valamu all kapis, prügikastist vasakule.

Põõsa puudumisel tuleb karata eurokraavi...
(Olen siil, kukkusin vette. Vesi kannab mind.)