Mittwoch, 31. Oktober 2007

Eksperiment Apteek

Mitte, et mu tervis siin väga hull oleks, aga mõningaid ootamatuid probleeme on ette tulnud. Täna hommikul käisin apteegis valetamas ja vitamiine nõudmas. Väitsin väsimust ja käppade kõrvetust.
Apteekri lahke nõuanne oli: "Mehr Bewegung!"* Veel rohkem tõmblemist kui praegu? "Mehr fresher Luft!"** Ümbritsevast veel värskemat? Sa ei näe või, ma just hommikuse dušši alt siia olen jooksnud, pea veel märg!? "Mehr obst essen!"*** Veel rohkem süüa? Ma niigi kogu aeg näljas ja elan üle oma finantsvõimete.

Eile istusin loengutes, vandusin numbreid ja mõtlesin saksakeelse konspekteerimise tagamaadele. Praegu konspekteerin segukeeles. Mingi moment taipasin, et minu õpingute alased nõuandjad kodumaal on kõik kõrgema keeletasemega kui B2 - hala.

Õhtu lõpuks kaotasin oma sügissaapa kontsapleki, mis taandab mu jalanõude varu ühele paarile.

Prügikast on tagasi.
Kriminaalne kõrvalepõige: Kuskilt on ilmunud kööki teised toolid.


* rohkem liikumist.
** rohkem värsket õhku.
*** rohkem puuvilju süüa.

2 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Zu Risiken und Nebenwirkungen fragen Sie Ihren Arzt oder Apotheker...

Anonym hat gesagt…

anonym, vahelt jäi ära "...lesen Sie die Packungsbeilage oder..."