Dienstag, 15. Januar 2008

Õmbleja otsinguil

Ei leidnud. Püksisäärte lühemaks lõikamine maksab sama palju, kui püksid või veelgi enam. Tuleb veel otsida.

Koolis on nüüd kuidagi kiireks kiskunud. Eksamid, ettekanded ja edasilükatud kodutööd. Endal on kiire ja kõik torisevad kõrvalt veel ka, et neil kiire. Inimesed, kellega sa peaksid koostööd tegema teatavad niisama heast peast, et vot nemad ei tee tööd ja kõik.

Siis tuleb aga meeldivaid üllatusi sealt, kust neid oodata ei oskakski. Võib juhtuda, et ma pean üüri maksma tõesti ainult selle aja eest, mis ma toas elan. Kui see läheks täide oleks tõesti tore.

R. saab minu arvutuste kohaselt enamuse ajast majast väljas olema, nii et terve suur tuba minu päralt. R.-l on nimelt plaan Indiasse sõita ja siis Barcelonasse. Mina tunnen, et ei jõua Saksamaadki piisavas ulatuses avastada.
Lisaks kõigele muule on R.-l ka tähestiku probleemid.

Kui aega saan, siis enda meeleheaks*:
  • Küpsetan.
  • Kirjutan.
  • Loen lõpuni Jupijumala jäetud horoskoobi (kõik tähtkujud) ja koostan enda oma.
  • Sõidan rongiga tasuta trajektooril.
  • Broneerin lennupileti.
  • Otsin üles mõne Russische Laden**'i.
  • Käin Bremenis muuseumis.
  • Teen endale ühe teatripileti välja.
*Nimekirja üle vaadates tundub elu kuidagi 2D
**Vene pood

3 Kommentare:

maailmaparandaja hat gesagt…

ma võiks küll õmmelda. ma olen ennegi püksisääri lühemaks teinud. Üks lühem kui teine!

VU hat gesagt…

Sobib!
Mul on jalad ka erineva pikkusega.

Unistaja hat gesagt…

Siis tuleb ainult silmas pidada seda, et selle jala püksisäär lühem oleks, mis sul lühem on... Kuigi iseenesest võiks see ju huvitav vaatepilt olla, kui vastupidi läheks...