Dienstag, 23. Oktober 2007

Rahvusvaheline intsident

Eile tulin kooriproovist koju...

Kooriproov oli muuseas nagu sõjakool. Kahe puudumisega visatakse julmalt välja. Isegi kui haiguse pärast puudud. Ettelaulmised. Emotsiooni inimesed. Scary.

... ja mulle vaatas otsa kolm kurvanäolist majaelanikku. Mis siis nüüd? Ilmnes, et kellelgi(advokaadi hakatisel) oli õnnestunud jälle hilisel tunnil dušši all käia ja majaomanik välja vihastada. See keeras nüüd kraanid kinni. Et ükski heategu ei jää karistamata, siis teatasin ma põhimõtteliselt, et paras teile, ja probleem jäi lahendamata.

Kõik olid ärritatud, nii et me saime veel advokaadihakatise käest köögis rääkimise eest ka sõimata, sest tema ei saa magada. No tore. Miks inimesed ei maga, kui nad väsinud on?!
Aru ma ei taipa.

2 Kommentare:

kõige laisem laiskloom hat gesagt…

nii karmid kooriproovid? ehh, ja puududa võib nii vähe??? aga mis siis saab, kui tuju on õhtuks selline, nagu mul eile: ei taha kedagi näha laivis ega kellegagi suhelda, istun kodus teki all ja turtsun parem? kas siis on lubatud erakorraliselt koju jääda ja mitte teiste tuju rikkuma minna?
(sellest võid välja lugeda, et ma ei jõudnud kooriproovi.. häbi mulle)

Anonym hat gesagt…

Nii hullusti siis kohe. Oh sa vaene laiskloom. Selle peale ütleks dirigent. "Täiesti emotsioonitult loeksin ma seda ühe puudumisena". Jube.